Przejdź do treści

dr Natalia Szala

"W pracy ważne jest dla mnie etyczne podejście oraz ciągły rozwój, umożliwiający mi stałe poszerzenie kompetencji."

Stanowisko:

Psycholog, psychoterapeuta par, psychoterapeuta w trakcie całościowego kursu w podejściu integracyjnym – systemowo-ericksonowskim

Wykształcenie:

Ukończyłam studia na Uniwersytecie Szczecińskim na kierunku doradztwo psychospołeczne. Jestem również absolwentką Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie, gdzie ukończyłam kierunek psychologia kliniczna. Odbyłam kurs podstawowy i zaawansowany psychoterapii systemowej indywidualnej, par, rodzinnej oraz grupowej w Wielkopolskim Towarzystwie Terapii Systemowej w Poznaniu.

Doświadczenie:

Doświadczenie w pracy psychologicznej zdobywałam podczas praktyk na Oddziale Rehabilitacji Psychiatrycznej w Centrum Psychiatrycznym w SPS ZOZ “Zdroje” w Szczecinie oraz podczas pracy w Krajowym Towarzystwie Autyzmu w Szczecinie, gdzie prowadziłam działania terapeutyczne z dziećmi oraz dorosłymi ze spektrum autyzmu. Obecnie pracuję jako psycholog na oddziale rehabilitacji neurologicznej, służąc wsparciem i pomocą psychologiczną pacjentom po urazach mózgu oraz ich rodzinom. Prowadzę również zajęcia z zakresu wsparcia młodzieży ze spektrum autyzmu. 

Technika/metoda pracy:

W ramach swojej pracy integruje różne kierunki psychoterapeutyczne, co pozwala mi na elastyczne dostosowanie się do potrzeb i możliwości klienta.

Zakres:

Prowadzę konsultacje i terapię z osobami starszymi i chorymi, zmagającymi się z chorobami przewlekłymi bądź przeżywającymi kryzys z powodu pojawienia się nagłej i zagrażającej zdrowiu diagnozie. Pomagam rodzicom zmagającym się z trudnościami wychowawczymi, oferuję wsparcie i pomoc dla osób doświadczających obniżenia nastroju, lęku, zaburzeń emocjonalnych oraz psychosomatycznych. Pracuję z dziećmi, młodzieżą oraz dorosłymi ze spektrum autyzmu oraz ADHD.

Dla kogo:

Prowadzę psychoterapię indywidualną dla dzieci od 3 r.ż., młodzieży, osób dorosłych oraz rodzin. Przeprowadzam konsultacje psychologiczne, diagnozy psychologiczne, diagnozy poziomu funkcjonowania poznawczego – diagnozę neuropsychologiczną dorosłych oraz dzieci.